חב''ד כל הלב לכל אחד
תרומה | לימוד יומי | חנות | בתי חב"ד | צור קשר
זמנים נוספים שקיעה: 19:12 זריחה: 6:08 ח' בניסן התשפ"ד, 16/4/24
חפש במדור זה
אפשרויות מתקדמות
הודעות אחרונות בפורום

שאלות אחרונות לרב

(אתר האינטרנט של צעירי אגודת חב"ד - המרכז (ע"ר

טופס רישום לספר התורה לחיילי צה"ל

כאן ניתן לקבל מידע ולהרשם ללא תשלום לספר התורה הכללי המיוחד שנכתב לזכות חיילי צה"ל

חייל יקר!

אתה הרי מכיר מאמר חכמינו-זכרונם-לברכה: "כל המציל נפש אחת מישראל-כאילו הציל עולם ומלואו". אבל אתה וחבריך גם עושים את זה ולא רק על נפש אחת, אתם מחרפים-נפש להצלת כולנו אתה מבין אם כך, עד כמה אתה יקר לנו! נעשה ה-כ-ל שתשובו אתה וחבריך בריאים ושלמים הביתה.

"כיפת ברזל" אישית
הרבי מליובאוויטש לימד אותנו, הגנה מופלאה, אשר הוכיחה עצמה היטב בעבר והפעם מדובר על חיבור ישיר עם המקור: "אות אישית" שלך, בספר-תורה מיוחד, הנכתב ממש כעת לשלום חיילי צה"ל (סדיר, קבע ומערך המילואים). היא תשמור עליך ואתה "מסודר" בחיים!

הרבי למד זאת מנבואת דניאל על זמנינו: "ימלט עמך כל הנמצא כתוב בספר".

פשוט קח "אות" – והינצל מכל הצרות!
מה ש"אות" אחת יכולה לחולל התורה הרי מגינה ומצילה. אם כן, הרבי מבטיח שרכישת אות בספר-תורה מיוחד זה, תסיר את האיום הבטחוני ותעניק: בריאות, חיים, ילדים ופרנסה ברווח. תגרום לאחדות נעימה בין כולנו ותזרז את גאולתנו השלימה, לה כולנו מייחלים.

נכס משותף
הנחיית הרבי היא להפוך את ספר-התורה הרוחני, גם לנכס גשמי משותף. כאשר כל אחד קונה (באיזה סכום שהוא רוצה) "אות" אחת (בלבד)בספר וזוכה להיות – "בעלים משותף" יחד עם כל החיילים אשר רכשו אות בספר-התורה המיוחד הזה.

אתה כבר בפנים!
אנו שמחים לבשר לך, כי כבר רכשנו עבורך את ה"אות" שלך. אינך צריך לשלם, רק רשום את פרטיך האישיים וה"אות" תירשם על שמך וכרכושך לתמיד. (ניתן לרשום גם חברים).

*חיילת, טכנית כתובים הדברים בלשון זכר, אך מיועדים ממש אלייך.

 


 
תנאי שימוש ניהול מפה אודותינו כל הזכויות שמורות (תשס''ב 2002) צעירי אגודת חב''ד - המרכז (ע''ר)